Tuesday 9 May 2017

Siapa saya

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum wbt

Mentor online: Masayu Ahmad
9.5.2017
Teks : Noraziah Othman
Karya: Noraziah Othman

     Saya berasal dari Perak atau lebih tepat dari Ipoh.
   
     Bersekolah rendah dan menengah di sekolah yang sama iaitu Methodist Girls School (MGS). Kawasan sekolahnya besar. Sebab itu boleh diadakan sekolah rendah di bahagian belakang dan sekolah menengah di bahagian hadapan. Sekolah ini berkongsi kantin dan padang. Mempunyai dua sesi iaitu pagi dan petang.
   
     Selepas tamat sekolah, saya melanjutkan pelajaran di Institut Teknologi Mara cawangan Perak. Sekarang dikenali dengan nama Universiti institut Teknologi Mara (UiTM). Syukur alhamdulillah saya tamat belajar dengan memperolehi Diploma in Business Studies.

     Selepas suami bersara dari sebuah syarikat swasta, kami menjalankan perniagaan bedak sejuk beras titik. Kami mendaftar Nuralya Enterprise bagi memudahkan perjalanan perniagaan kami. Sekiranya ada yang berminat boleh hubungi kami di 011 12902535 atau 017 4304874.

     Alhamdulillah
   



No comments:

Post a Comment

Entri 44 saya

Bismillahirrahmanirrahim Assalamualaikum wbt Mentor online: Masayu Ahmad Karya: Noraziah Othman 16/11/2017 Alhamdulillah syukur ke h...